تعهد به کیفیت - نتیجه بهتر

تیم طراحی مدیاوب

مدیریت شبکه های اجتماعی
طراحی سایت
خدمات ما

مدیریت رسانه‌های اجتماعی

01
تدوین استراتژی رسانه‌های اجتماعی

قدم اول شناخت مخاطبان و محتوای مورد علاقه‌ی آنها است. باید محتوایی توسعه دهید که جذاب بوده ونیازهاو چالش‌های آنها را برطرف کند.

02
برنامه‌ریزی زمانی انتشار محتوا

تیم طراحی مدیا وب با ارایه یک جدول زمان بندی مناسب محتوای شمارا در زمان های طلایی از پیش تعیین شده بارگذاری میکند.

03
پاسخ دادن به هواداران و فالوورها

پاسخ دادن به هوادران و افرادی که در صفحات شما در شبکه‌های اجتماعی نظر یادداشت می‌کنند، بخش مهمی از موفقیت در این رسانه‌ها است.

شبکه های اجتماعی


مدیریت شبکه‌های اجتماعی چیست؟

مدیریت رسانه های اجتماعی فرآیند مدیریت تعاملات آنلاین و محتوای منتشر شده در شبکه های مجازی مانند فیسبوک، تلگرام، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، یوتیوب و غیره است.

مدیریت رسانه های اجتماعی فراتر از ارسال پست و به روز رسانی صفحات اجتماعی شرکت شما است. این کار شامل درگیر شدن با مخاطبان شما و جستجوی فرصت های جدید برای افزایش فروش و همکاری است.

تحلیل عملکرد محتوا

3 شاخص مهم در ارزیابی محتوا

01
ترافیک

بررسی افزایش ترافیک صفحه ای که محتوا در آن قرار دارد، برای اینکه ببینید آیا محتوا آنطور که شما انتظار داشتید مورد توجه قرار گرفته یا نه، به عنوان یک شاخص مفید عمل خواهد کرد

02
مشارکت و تعامل

با این که اندازه گیری مقدار ترافیک به شما کمک می‌کند تا بدانید چند نفر محتوای شما را خوانده‌اند، اما آن اعداد نشان دهنده مشارکت آن‌ها نیست.
خواندن، نظر دادن و اشتراک گذاری یک پست یک چیز است، و دیدن آن صفحه و نتیجه گیری کردن که آن مطلب بدرد شما نمی‌خورد چیز دیگر

03
تبدیل

احتمالاً مهم ترین نتیجه تلاش های بازاریابی محتوایی شما تعداد و کیفیت تبدیل‌هایی است که از آن‌ها نتیجه می‌شود.
تبدیل علاقمندان به مشتری یعنی کسب سود و بالا رفتن بازده سرمایه گذاری ، از این رو، هرچه یک کمپین تبدیلات بیشتری را تولید کند، در واقع ارزش بیشتری را تولید کرده است.

01
شناسایی مخاطب و تنظیم استراتژی

کسب وکارهای هوشمند، مخاطب خود را به درستی شناسایی کرده و براساس خواسته‌های آن‌ها به تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی خود می‌پردازند.

02
مدیریت و پاسخگویی نظرها

پاسخگویی یکی از ابزارهای کلیدی مدیریت،از جمله روابط ‌عمومی در شرایط کنونی است. همین امر سبب شده که به این موضوع از جهات و زوایای مختلفی پرداخته شود.

03
آنالیز شبکه‌های اجتماعی رقبا

رقابت یکی از شرط های مهم موفقیت برای هر تجارتی می دانند. برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی شما نیاز دارید که رقبای خودرا بشناسید و کارهای آنهارا مورد بررسی قرار دهید

image2-home7
04
مدیریت محتوا ومشاوره در تبلیغات

مشاوره تبلیغات در مسیر موفقیت کسب و کار و پیشبرد اهداف خدمت رسانی و فروش بسیار تاثیرگذار است

05
لینک کردن وبسایت با شبکه های اجتماعی

لینک سازی یکی از راهکارهای افزایش ترافیک سایت ها می باشد. لینک سازی در شبکه های اجتماعی نیز یکی از روش های متعدد لینک سازی می باشد. به دلیل اهمیت شبکه های اجتماعی در موتورهای جست وجو.

06
امنیت شبکه های اجتماعی

صفحه های اجتماعی در دنیای مدرن امروزی نیاز به رعایت یک سری نکات امنیتی دارد که در صورت رعایت نکردن آنها متوجه خسارت های جبران ناپذیری میشود

به ما اعتماد کنید
مدیریت پیج خود را به بسپارید